ZRUŠENÍ PLATBY DOBÍRKOU

Vážení zákazníci, k tomuto kroku tj. "ZRUŠENÍ PLATBY DOBÍRKOU", jsme přistoupili až po mnoha neblahých zkušenostech, kdy se hromadili objednávky a po odeslání zboží si je zákazníci nevyzvedli. Samozřejmě, že dopravu jsme přepravci museli zaplatit. Mrzí nás , že nemůžeme vyhovět všem, ale tyto více náklady( zabalení zboží, vybalení, doprava atd.) naší firmu již velice zatěžovaly. Doufáme, že tento krok pochopíte.

Záznamy nebyly nalezeny...

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení